ההצלחה היא מסע ולא יעד

על שרון מנדלאיל וחברת MSM

חברת MSM – Vision on Demand – חברה לשיווק אינטראקטיבי
חברה לשיווק אינטראקטיבי היא דבר דינאמי, שצומח ומתפתח על בסיס יומיומי. השינויים שאנחנו חווים ברשת הם עצומים, וחייבים להיות מחוברים למתרחש בעולם ולזהות מגמות חדשות, ברגע שהן צצות, ועוד לפני שחצו את האוקינוס הווירטואלי והגיעו אלינו לארץ הקודש.

בשנת 2006, כש MSM-הוקמה, היו חברות שעסקו בפרסום, אולם כמי שהגיעה מתחום השיווק, אני בחרתי לטפל בשיווק אינטראקטיבי, על כל ערוציו. אנו מגדירים אסטרטגיה, מזהים ומפלחים קהלי יעד, ומעבירים מסרים לקהלי היעד שלנו, באמצעות ערוצים שונים שאנחנו מזהים כאפקטיביים ביותר עבור היעדים שלנו ושל לקוחותינו.

מאז, MSM גדלה והפכה לחברה, אבל עדיין אנחנו מקפידים שתהיה חברת בוטיק איכותית וממוקדת.

יש שני ערכים מרכזיים שמנחים אותנו מאז אותה התחלה:
הסוציולוגיה חשובה מהטכנולוגיה – לפני שנבחר את הטכנולוגיה, באמצעותה נעביר את המסרים שלנו, עלינו להגדיר נכון את המוצר או השירות ואת קהלי היעד. יש חשיבות עצומה לתוכן. מה אומרים? למי מפנים? איך מדברים?

קדמת הטכנולוגיה – ואחרי שהתייחסנו לסוציולוגיה, חשוב שנעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והעכשוויות ביותר, נזהה את ההתפתחויות העתידיות, מה יתפוס ומה לא, ונהיה שם רגע לפני כולם.

לכל לקוח נתפרת תכנית ייחודית, ואין לקוח אחד דומה לאחר.

מבחינתנו, הצלחה נמדדת בשביעות הרצון של הלקוח. דרך אחת למדוד שביעות רצון לקוחות היא לבחון נאמנות. יש לנו לקוחות שרצים אתנו למרחקים ארוכים, ואנחנו עובדים יחד מאז הקמת החברה שלנו. עם הזמן אנחנו הופכים להיות זרוע במערך השיווק הכללי של הלקוחות ונטמעים בה.

שרון מנדלאיל, מנכ”ל ובעלים MSM בע”מ
למדה ונשמה שיווק. החלה את דרכה באגף השיווק של מפעל פסגור, ומשך 5 שנים עבדה בחברת פרטנר בתחום השיווק.
עם הקמת MSM התמחתה בנישה של שיווק בעולם המקוון וכיום עוסקת בשיווק אינטראקטיבי רחב היקף, עם שירותים נלווים: בניית אתרים in house, תכנות, עיצוב, עריכת סרטים ושימוש בכל הערוצים המקוונים: פרסום, דיוור, צ’אטים, רשתות חברתיות ועוד.

שרון מעבירה סדנאות בתחום הרשתות החברתיות באינטרנט, מרצה בקורסים לשיווק באינטרנט, מיתוג אישי ברשת, במרכזי הכשרה למנהלים ולעסקים קטנים ומוזמנת להרצאות בחברות גדולות ואיגודים בנושא מיתוג אישי ברשת.